طی یک محفل از پوهاند دوکتور نجیب الله قیوم و پوهنوال محمدالله وردک و همچنان از کارکرد های دو پوهنحی تقدیر و تحسین صورت گرفت.

baghlan_admin
شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۹:۸
BU

روز سه شنبه مؤرخ ۱/ ۳/ ۱۴۴۶ ھ.ق که مصادف است به ۱۹/ ۴/ ۱۴۰۳ ھ.ش محفلی به مناسبت تقدیر از نخستین پوهاند پوهنتون بغلان دکتور نجيب الله قیوم و پوهنوال محمدالله وردگ جهت نایل آمدن شان به رتبه پوهنوالي و همچنان تحسین از کارکرد های خوب و موثر دو تن رؤسای پوهنځی ها هر یک پوهنمل معین الدین نعیمی رئیس پوهنځی زراعت و پوهنوال محمدالله وردگ رئیس پوهنځی تعلیم و تربیه پوهنتون بغلان برگزار گردید.

در این محفل محترم مولوی صدیق الله خالد منصور رئیس پوهنتون بغلان، پوهنمل گل الرحمن رحمانی معاون امور علمی، پوهندوی امین الله فطرت معاون تحقیقات و مجله علمی، رؤسای پوهنځی های هفت گانه استادان و کارمندان اداری این نهاد علمی اشتراک داشتند.

محفل با تلاوت چند آیت از قرآنکریم توسط پوهنیار طیب مصلح آمر امور استادان آغاز گردید، مولوی صدیق الله خالد منصور  رئيس پوهنتون بغلان در سخنان آغازین محفل ضمن تبریک گفتن این دستاورد بزرگ به خانواده اکادمیک پوهنتون بغلان در رابطه به اهمیت علم نیز سخنرانی نمود، پس از آن پوهنمل گل الرحمن رحمانی معاون امور علمی پوهنتون بغلان در سخنان خود از اساتید محترم  خواست که با تلاش های مستمر در عرصه‌ی تحصیل و تحقیق باعث کسب افتخارات بیشتر برای پوهنتون بغلان گردند، پس از آن هر یک پوهنمل حفیظ الله تانش رئیس پوهنځی ادبیات و علوم بشری، پوهاند دوکتور نجیب الله قیوم، پوهنوال محمدالله وردگ رئیس پوهنځی تعلیم و تربیه و پوهنمل معین الدین نعیمی رئیس پوهنځی زراعت این نهاد علمی سخنرانی نمودند.

 محفل با دعای مولوی نورالله درویش رئیس پوهنځی شرعیات پوهنتون بغلان به پایان رسید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۹ - ۱۳:۸
Background image

سمینار دو روزه اصلاحی ـ تربیتی برای استادان و کارمندان اداری پوهنتون بغلان!

مسؤلین ارشاد و دعوت پوهنتون بغلان، سمینار دو روزه اصلاحی-تربیتی برای استادان و کارمندان اداری پوهنتون بغلان در تالار امام قتيبة بن سعيد بغلاني (رح) این نهاد علمی برگزار نمودند.

این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۹ - ۱۲:۵۵
Background image

سمینار یک روزه تحت عنوان( اضرار ناشی از استعمال مواد مخدر از از ابعاد دینی و اجتماعی) برگزار گردید!

 

این سمینار از طرف کمیته مبارزه با مواد مخدر پوهنتون بغلان برای محصلان این نهاد علمی برگزار گردید.

سمینار مذکور به چند آیات مبارک قران مجيد توسط یک تن محصل پوهنځی شرعيات پوهنتون بغلا. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۴:۵۸
Background image

سمینار تخنیک‌ها و روش‌های استفاده از Word 2021 در نوشتن کتاب و مقاله برگزار گردید!

مرکز انکشاف مسلکی (PDC)، معاونیت امور علمی پوهنتون بغلان، سمینار یک روزه‌ای را در مورد تخنیک‌ها و کاربردهای عملی برنامه Word 2021 برای استادان این نهاد علمی برگزار نمود. این سمینار با. . .

BACK TO NEWS