معرفی معاون امور محصلان و رییس پوهنحی تعلیم و تربیه

baghlan_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۴/۱۲ - ۷:۵۹
bu

معاون محصلان پوهنتون بغلان و رییس پوهنځی تعلیم و تربیه به کارمندان این پوهنتون معرفی شدند

به روز پنج شنبه مورخ ۹ سرطان ۱۴۰۱ که برابر است با ۱ ذوالحجه ۱۴۴۳ محترم پوهنیار حافظ محمد جاوید نسیمی به صفت معاون امور محصلان پوهنتون بغلان و محترم پوهندوی محمد الله وردک به صفت رییس پوهنحی تعلیم وتربیه توسط محترم پوهنیار گل الرحمن رحمانی رییس پوهنتون بغلان در حالیکه معاون علمی ، معاون اداری ، معاون اسبق امور محصلان ، روسای پوهنحی ها و جمع از استاتید و کارمندان وی را همراهی مینمود برای اساتید و منسوبین پوهنتون بغلان معرفی گردیدند. و از کارکرد های معاون اسبق امورمحصلان نیز تقدیر به عمل آمد

محترم پوهنیار گل الرحمن رحمانی رییس پوهنتون بغلان فرمود : محترم پوهنیار غلام رضا صفدری معاون اسبق امور محصلان و محترم پوهنمل محمد حسن جعفری سرپرست پوهنحی تعلیم و تربیه در پهلوی فعالیت های اکادمیک در جهت ترقی و پیشرفت این پوهنتون از هیچ نوع فعالیتی دریغ نورزیدند. ما این فعالیت های شان را به دیده قدر نگریسته و از بارگاه الله متعال برای شان اجر عظیم خواهانیم

محترم رییس صاحب پوهنتون اشخاصی که جدیدا معرفی شده اند را کادر های علمی ورزیده و کار دان یاد کردند

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۹
Background image

محترم شـ.یخ مولـ.وی صاحب نـ.داء مـحـ.مـد نـ.دیم وزير تحصیلات عالی امـ.ارت ا.ا از پوهنتون بغلان دیدن نمود.

جناب وزیر صاحب با رهبري و استادان پوهنتون بغلان در دفتر این ریاست جلسه برگزار نمود که در این جلسه مسؤلین و استادان این نهاد علمی مشکلات و پیشنهادات خویش را با وزیر صاحب شریک ساختند که. . .

شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲ - ۱۳:۵۳
Background image

محفلی به مناسبت آشناسازی محصلان جدیدالشمول پوهنحی زراعت با محیط آکادمیک، در تالار این پوهنحی برگزار گردید

به روز چهارشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۹/۲۸ محفلی به مناسبت آشناسازی محصلان جدیدالشمول پوهنحی زراعت با محیط آکادمیک، در تالار این پوهنحی برگزار گردید.

محفل با تلاوت قرآن کریم توسط یک تن از محصلان. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۰ - ۱۱:۵۰
Background image

سفر هیت ریاست نظارت و ارزیابی وزارت تحصیلات عالی به پوهنتون بغلان

چهار شنبه مؤرخ ۲۳ /۵ /۱۴۴۵ھ.ق که مصادف است با ۱۴۰۲/۹/۱۵ ھ.ش اعضای ریاست نظارت و ارزیابی وزارت تحصیلات عالی تحت رهبری محترم قاری سیدالرحمن منیب آمر نظارت و ارزیابی امور اکادمیک ریاست. . .

BACK TO NEWS