سمینار تخنیک‌ها و روش‌های استفاده از Word 2021 در نوشتن کتاب و مقاله برگزار گردید!

baghlan_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۴:۵۸

مرکز انکشاف مسلکی (PDC)، معاونیت امور علمی پوهنتون بغلان، سمینار یک روزه‌ای را در مورد تخنیک‌ها و کاربردهای عملی برنامه Word 2021 برای استادان این نهاد علمی برگزار نمود. این سمینار با تلاوت قرآنکریم توسط نامزد پوهنيار مولوی عبدالهادی جواد استاد پوهنځی شرعیات آغاز گردید. سپس مولوی صدق الله خالد منصور رئیس بغلان در سخنرانی افتتاحیه خویش بر اهمیت برنامه‌های تخنیکی و کمپیوتری در تحقیق و امور علمی تأکید نموده، فرمود که در پیشبرد پروژه‌های علمی باید از نوآوری و تکنالوژی استفاده شود. وی افزود که اکنون در پوهنتون های کشور عزیز مان زمینه برای تحقیق مساعد است و هیچ نوع فعالیت دیگری به جز فعالیت‌های علمی و تحقیقی در آن مجاز نیست.

پوهنیار احمد فرید مهدی یار، استاد پوهنځی اقتصاد و ترینر سمینار مذکور درباره تفاوت‌های Word 2021 و نسخه‌های قبلی صحبت کرد و موارد زیادی را به‌ صورت عملی نشان داد که از نوشتن کتاب و مقاله تا طراحی و انتشار به آن نیاز است. پوهنمل گل رحمن رحمانی معاون امور علمی، سمینار مذکور را مثبت ارزیابی نموده و فرمود که تسلط استادان بر برنامه‌های کمپیوتری باعث سرعت و سهولت در تحقیقات می‌شود. وی همچنان در هنگام اعطای تقدیرنامه به استاد مهدی یار گفت که وی نکات مهم و عالی این برنامه را به خوبی توضیح داد. و برای استادان نیز وعده داد که این‌گونه برنامه‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سه شنبه؛ ۱۴۴۶ هـ س کال د ربيع الاول ١٤مه

او: ۱۴۰۳ هـ ل کال د وږی ٢٧مه

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۴:۵۸
Background image

سمینار تخنیک‌ها و روش‌های استفاده از Word 2021 در نوشتن کتاب و مقاله برگزار گردید!

مرکز انکشاف مسلکی (PDC)، معاونیت امور علمی پوهنتون بغلان، سمینار یک روزه‌ای را در مورد تخنیک‌ها و کاربردهای عملی برنامه Word 2021 برای استادان این نهاد علمی برگزار نمود. این سمینار با. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۴:۴۶
Background image

از ٩٢ تن داوطلبان‌ واجد شرایط بخاطر سه بست اداری پوهنتون بغلان امتحان رقابتی اخذ گردید.

به اساس پالیسی ا-ا-ا و وزارت تحصیلات عالی، به منظور سپردن کار به اهل کار، کمیته تشکیل شده توسط رهبری مقام محترم وزارت تحصیلات عالی از ٩٢ تن داوطلبان‌ واجد شرایط بخاطر سه بست اداری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۱۴:۱۴
Background image

برگزاری همایش علمی ارایه یافته‌های مقالات تحقیقی نشر شده‌ی سال (۱۴۰۲) استادان پوهنتون بغلان در ژورنال‌های ملی و بین‌المللی.

کنفرانس علمی ارایه یافته‌های مقالات علمی - تحقیقی استادان پوهنتون بغلان با اشتراک والی ولایت بغلان، رؤسای ولایتی، مسئولین، متخصصان و کارشناسان ادارات امارتی و نهادهای خصوصی ولایت بغلان. . .

BACK TO NEWS